Επιτέλους! Τα θεϊκά Xiaomi αποκτούν επίσημα Ελληνικό μενού. Πρώτα και αποκλειστικά από το mygad: Mi 5, Redmi 3s, Mi Max

Εγγυήσεις


Τα προϊόντα μας φέρουν εγγύηση ενός (1) έτους, εκτός και αν αναγράφεται διαφορετικά στην εκάστοτε σελίδα του προϊόντος. Η εγγύηση ισχύει από την στιγμή που θα παραλάβει ο πελάτης το προϊόν. Οι εγγυήσεις που παρέχονται από το mygad.gr, είναι ίδιες με αυτές που παρέχονται από τους προμηθευτές μας.


Εάν μετά την παραλαβή, διαπιστώσετε πρόβλημα με το προϊόν (πχ. DoA, Dead-on-Arrival, μη λειτουργική-ό), παρακαλώ επικοινωνήστε άμεσα με το mygad.gr. Για όλες τις συσκευές υπάρχει DoA 7 ημερών μετά την παραλαβή του. Το service τμήμα του mygad θα προσπαθήσει να επιδιορθώσει την συσκευή και εφόσον μόνο αυτό δεν είναι δυνατόν τότε πραγματοποιείται άμεση αντικατάσταση με καινούριο ίδιου τύπου προϊόν. Η επικοινωνία μπορεί να γίνει μέσω email (info@mygad.gr), από την φόρμα επικοινωνίας που μπορείτε να βρείτε εδώ και μέσω τηλεφώνου καλώντας τον αριθμό 211 800 1880 (τις ώρες λειτουργίας του καταστήματος).


Πότε δεν υπάρχει κάλυψη από την εγγύηση;


Η εγγύηση  παύει να είναι έγκυρη εάν διαπιστωθεί ένας από τους παρακάτω λόγους:

  • Υπάρχουν εμφανής σημάδια κακομεταχείρισης του προϊόντος, πχ χτύπημα το οποίο προκάλεσε την δυσλειτουργία του προϊόντος.
  • Παρέμβαση στο λογισμικό (εάν πρόκειται για ηλ. συσκευή), πχ. root του λειτουργικού συστήματος.
  • Βλάβη λόγω αδιαφορίας προς τις οδηγίες χρήσης
  • Μη ορθή χρήση του προϊόντος
  • Έκθεση σε περιβάλλον υψηλής υγρασίας πέραν τον αναγραφόμενων προδιαγραφών
  • Έκθεση σε περιβάλλον ακραίων θερμοκρασιών, πέραν τον αναγραφόμενων προδιαγραφών
  • Πρόκληση βλάβης από μη εξουσιοδοτημένη επισκευή ή αναβάθμιση
  • Σπάσιμο οθόνης από πτώση
  • Βλάβη στην μπαταρία σε περίπτωση που δεν χρησιμοποιηθεί ο εγκεκριμένος παρεχόμενος φορτιστής από τον κατασκευαστή


Επίσης, η εγγύηση δεν καλύπτει κλοπή και φθορά από φυσικά φαινόμενα (πχ. πτώση μετεωρίτη, έκρηξη ηφαιστείου, κτλ )


Τα έξοδα μεταφοράς για επιστροφή προϊόντων προς αντικατάσταση/επιδιόρθωση με εγγύηση, επιβαρύνουν τον πελάτη.


Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από την εγγύηση και ότι άλλο νομιμοποιητικό έγγραφο το συνόδευε και να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία μαζί με όλα τα παρελκόμενα και ότι περιεχόμενο είχε η συσκευασία.